قابل توجه کاربران گرامی:

  • مجمع الوکلاء یک وبسایت کاربر محور بوده و صرفا بستر هم اندیشی و تعاملات سودمند کاربران گرامی را فراهم نموده و تکلیفی در جهت پاسخگویی هم اندیشی‌ها و یا صحت سنجی پاسخ‌ها ندارد.
  • در بخش همکاری و همراهی، درخواست کاربران گرامی را برای بانک داده وکلای مجمع الوکلاء ارسال کرده و صرفا گزارش تعداد و زمان ارسال درخواست را به اطلاع کاربر می‌رساند.
  • در بخش درخواست نشست و ایجاد کارگروه، صرفا درخواست کاربران گرامی، با توجه به بانک داده وکلای مجمع الوکلاء برای سایر همکاران ارسال می‌گردد و مسئولیت اخذ مجوزات مربوط و مکان و سایر تکالیف قانونی به عهده شخص می باشد.
  • در بخش همرانی آنی مجمع الوکلاء، پاسخگویی وفق نوبت درخواست‌ از ساعت 09 صبح الی 19 عصر روزهای اداری هفته و با وکیل منتخب مجمع الوکلاء بوده و ایشان با توجه به توان تجربی و علمی خود به مشاوره و راهنمایی کاربر گرامی می‌پردازند.
  • پرداخت حق عضویت فقط جهت بهره‌گیری از محیط هم اندیشی و فضای کاربری عمومی مجمع الوکلاء می‌باشد. مجمع الوکلاء در راستای تسهیل و تکرار بهره‌مندی وکلای گرامی، در ثبت درخواست‌های تخصصی نظیر درخواست نشست، ایجاد کارگروه و همکاری‌های استانی، کاربر گرامی صرفا هزینه ارسال درخواست پیامک به بانک داده انتخابی خود را پرداخت نموده و هزینه مازادی از جانب مجمع الوکلاء دریافت نمی‌شود.
  • کاربران گرامی جهت آگاهی کامل، لطفا قوانین و مقررات عضویت و استفاده از وبسایت را مطالعه فرمایید.

کاربران گرامی جهت استفاده از کلیه امکانات مجمع الوکلاء وفق مقررات وبسایت، لطفا یکی از اشتراک‌های زیر را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.

عضویت سه ماهه
500 هزار تومان

وکیل گرامی

با این طرح عضویت و اشتراک میتوانید به مدت سه ماه از محیط هم اندیشی و فضای کاربری عمومی مجمع الوکلاء وفق مقررات وبسایت بهره مند شوید.

عضویت شش ماهه
1 میلیون تومان

وکیل گرامی

با این طرح عضویت و اشتراک میتوانید به مدت شش ماه از محیط هم اندیشی و فضای کاربری عمومی مجمع الوکلاء وفق مقررات وبسایت بهره مند شوید.

عضویت یک ساله
2 میلیون تومان

وکیل گرامی

با این طرح عضویت و اشتراک میتوانید به مدت دوازده ماه از محیط هم اندیشی و فضای کاربری عمومی مجمع الوکلاء وفق مقررات وبسایت بهره مند شوید.